نظام یکپارچه و فراگیر قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، یک نظام جامع جمع آوری و پردازش اطلاعات در سطح ملی است که در کشورهایی همچون روسیه نیز اجرایی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رای دیوان عدالت اداری بخشی از آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ابطال شد.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها، مغایرت‌های اساسی با قانون نظام صنفی دارد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون نظام وظیفه فعلاً در مجلس مسکوت مانده تا ببینیم لایحه دولت و پیشنهادات ستادکل برای اصلاح قانون سربازی به کجا می‌رسد.
معاون وزیر صمت گفت: قانون نظام صنفی حذف نشده است و برای صدور مجوزها کماکان باید رؤسای اتحادیه‌ها صدور پروانه را امضا کنند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح ماده ۳۵ قانون خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت عادی اعلام وصول شد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: قانون جدید انتخابات نقش پوست خربزه زیر پای اصولگرایان را دارد که در صورت تصویب نهایی، موجب کاهش مشارکت شده و تبعات جبران ناپذیری را برای نظام به همراه خواهد داشت.
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از تمدید حضور ناو هواپیمای غول پیکر خود در سواحل سوریه خبر دادند.
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از اعزام ناو هواپیمای غول پیکر خود به سواحل سوریه خبر دادند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
احمد امیرآبادی، نماینده قم در مجلس در هفتمین همایش سراسری دیده بان شفافیت و عدالت در مشهد اظهار کرد: اکنون مالیات دانه درشت‌ها ۵.۵ برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های زیادی دارد اما بسیاری از این ظرفیت‌ها مغفول مانده و اجرایی نشده است.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
کنعانی تاکید کرد: همکاری‌های دوجانبه ایران و دولت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متعارف دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی بوده و علیه هیچ کشور ثالثی نیست و آمریکا خود بیش از هر کشور دیگری دارای قرارداد‌های فروش و همکاری‌های نظامی و دفاعی در منطقه است و با استقرار پایگاه‌های متعدد و پرشمار نظامی در منطقه، ریسک صلح و ثبات منطقه‌ای را افزایش داده است.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: بر اساس استفساریه این فراکسیون از معاونت قوانین مجلس صرفاً مجموعه‌هایی که به عرضه مستقیم کالا یا خدمات می‌پردازند، مشمول قانون نظام صنفی هستند.
مشهد ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت را به همراه دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم درخصوص برنامه مسئولان پس از پایان اعتراضات، گفت: ممکن است ما غفلت‌ها و نقص‌هایی داشته باشیم یا بر ما تحمیل شده باشد، این‌ها هیچکدام قابل انکار نیست. اما از سوی دیگر گفتمان انقلاب، نظام و قانون اساسی ما به نام سازمان جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار زیادی برای ترمیم و اصلاح دارد. به نظر من ما باید چنین نگاهی به اعتراضات داشته باشیم.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مسئولان ادارات دولتی یا مؤسسات و نهادهای عمومی تکلیفی به موافقت با ماموریت اشخاص شاغل در این ادارات و مؤسسات به نظام مهندسی استان ندارند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی در همایش تبیین نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکتهای بورسی اظهار کرد: امروز عملیات قانون پایانه‌های فروشگاهی را شروع می‌کنیم.
امروز انتقاد و پرسش ما این است که چرا بدون بررسی کارشناسی و در کمیسیون‌های غیرمرتبط و با حضور نمایندگانی که تخصصی در این زمینه ندارند علیه نهاد وکالت قانون وضع می‌شود؟ مگر نهاد وکالت با شما چه کرده است که آن را تخریب می‌کنید؟
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران انجام شده و به زودی به صحن علنی مجلس خواهد رفت.
راه تاریک اجاره سند برای وثیقه
طارمی به خاطر به ثمر رساندن دو گل، پنج شوت، دو پاس بسیار عالی و. نمره ۱۰ گرفته و جزو انگشت شمار بازیکنانی است که بر اساس الگوریتم سخت این وب سایت توانسته نمره ۱۰ بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ